Ez a nehéz időszak minden vállalkozást próbára tesz, de sokszor az ilyen váratlan és nehéz válság helyzetből születnek kreatív és új megoldások. A Vaghegginél folyamatosan igyekszünk támogató megoldásokkal segíteni a partnereinket és együttműködve kihozni a lehető legjobbat ebből a helyzetből.

Évek óta működik a webáruházunk, de ez a jelenlegi helyzetben is nagy segítséget jelent a partnereinknek. Ez egy háromszintes webáruház, ahol vásárolhatnak a kozmetikusaink, a kozmetikusok vendégei és független lakossági vásárlók is. Minden kozmetikus partnerünk kap egy vendégkódot a rendszertől, amit a vendégeinek továbbíthat. Ha a kozmetikus vendége ezzel a vendégkóddal regisztrál és vásárol, akkor 10 % árkedvezményt kap  

Ez a rendszer azért született évekkel ezelőtt, mert sok kozmetikus nem tudja megoldani a közvetlen értékesítést a szalonban és azt sem, hogy sok terméket a szalonban tartson. A most kialakult helyzetben ez a rendszer áthidaló megoldást is jelent a partnereinknek, mert jelenleg is tudnak az otthoni ápoláshoz termékeket értékesíteni a vendégek számára, ezzel is csökkenthető az anyagi kár, amit a bezárás okoz. Plusz könnyítésként ebben az időszakban, hogy a házhozszállítás is ingyenes (lakossági vásárlóink részére) és akár érintésmentesen is megoldható.


A Vagheggi Hungary Facebook oldalán különböző reklámkampányokkal tájékoztatjuk a lakossági vásárlóinkat a vendégkód használatáról, és arról, hogyan kérjen tanácsot a kozmetikus szakembereinktől a vásárláshoz.

Ehhez további segítséget is nyújtunk a The Academy ingyenes online tréningjein, ahol abban segítünk, hogy hogyan lehet online konzultáció formájában segítséget nyújtani a vendégek számára. A The Academy szépségipari szakembereknek kínál továbbképzéseket, ebben az időszakban a kínálatot folyamatosan bővítjük online képzésekkel, ahol szakmai, üzleti és önfejlesztő továbbképzéseket kínálunk kedvezményes áron, mindenkit arra biztatunk, hogy használja ki ezt az időszakot arra, hogy fejleszti magát. De terveink között szerepel új tematikák bevezetése is a lakossági felhasználók számára.

A The Academynek van egy zárt csoportja is a Szépségipari szakemberek csoportja, ahol rengeteg szakmai tartalmat osztunk meg és olyanokat is, amit tovább vihetnek a csoporttagok és felhasználhatják a saját kommunikációjukban. A Vagheggi zárt szakmai csoportjában szintén sok ilyen posztot osztunk meg azzal a céllal, hogy a partnereink fel tudják ezeket használni és kapcsolatban maradni a vendégeikkel. 

A COVID-19 vírus nagyon komoly válsághelyzetet okozott Olaszországban ennek ellenére a Vagheggi olaszországi gyára továbbra is működik és ebben a nehéz helyzetben a maga módján a cég is segíteni szeretne, ezért Olaszországban 2.000 kézkrémet és 600 arckrémet ajándékoztak a San Bortolo kórháznak Vicenzaban, itt Magyarországon pedig 100 db kézkrémet és 100 db nyugtató arcpermetet juttatunk el a Szent László kórháznak, ahol a a súlyosabb állapotban lévő koronavírus-betegeket ápolják.