Bakai Ágnes, Kristóf szalon:
Nagy öröm számomra, hogy sikerült megtalálnom azt a kozmetikai termékcsaládot, amelyikkel kreatívan, fantáziadúsan és változatosan tudok professzionális munkát végezni a szalonban.
A számtalan KIT rendszer lehetővé teszi a különféle bőrtípusok kezelését.
Fontos számomra és egyre jobban a vendégeim számára is fontos, hogy a mai kemikáliákkal teli világban kizárólag természetes alapanyagokkal tudok dolgozni.
A termékek folyamatosan megújulnak, ezért vendégeim számára is változatos termék kínálatot tudok ajánlani.
Szalonomban speciális testkezeléseket és cellulit kezeléseket is végzek, ezért különösen fontos számomra, hogy ezekre a problémákra is tud hatékony terméket és megoldást nyújtani.
A külföldi tanulmányutak és szakmai továbbképzések pedig biztosítják az állandó naprakész felkészültségemet. A Vagheggi cég magyarországi megjelenése óta elégedett és hűséges vásárlója vagyok a termékeknek.
Úgy érzem megtaláltam, amire vágytam. Egy teljes körű, tetőtől talpig minden problémára magas színvonalú, hatékony megoldást nyújtó termékcsaládot.
Nem mondhatok mást, mint: I LOVE VAGHEGGI!
Mátravölgyi Gabriella, GABRIELLA szépségkozmetika:Azt tapasztaltam a továbbképzés során, hogy megnöveltem a bevételemet, átalakítottam a szolgáltatásaimat, így kevesebbet dolgozom több pénzért. Nagyon szeretem a cég professzionális hozzáállását, ami nagyon sokat segít nekem.
Országh Krisztina, SZILUETT kozmetika studió:Szerintem az a siker kulcsa, hogy az üzleti képzések során felbátorítottak minket arra, hogy mindenki képes létrehozni a saját egyedi szépségszalonját, egy “ékszerdobozt”. Ehhez kaptam segítséget és útmutatást, megtanultam tudatosan építeni az üzletemet, tervezem a költségeimet, tudom, hogy mit szeretnék a kozmetikában fejleszteni és itt megtaláltam arra a kulcsot, hogy hogyan tudok erre tudatosan felkészülni.
Molnár Andrea, a SIAM CENTER tulajdonosa és ügyvezetője:
Kozmetikát (is) üzemeltető vállalkozó vagyok, kizárólag a Vagheggi kozmetikumaival dolgozunk már több mint 2 éve. Rendkívül innovatív, a trendeket követő, vagy még inkább trendformáló márkát ismertem meg a cég által, ami állandó továbbképzést biztosít partnereinek a magabiztos tudás fenntartása érdekében. Alkalmazottaim és magam is rendszeresen veszünk részt az ilyen jellegű, szervezett eseményeken. Bármilyen kérdéssel, problémával fordulhatunk hozzájuk, és mindig megkapjuk a maximális háttértámogatást, hogy megfelelően képviselhessük a céget és termékpalettáját Vagheggi aranypartnerként. Cégvezetőként igyekszem szinte minden terméket kipróbálni, mely szükséges ahhoz, hogy személyes tapasztalataim alapján hitelesen tudjam értékesíteni ezeket a Vagheggi cég népszerűségét növelve.
Kovács Marcella, stílustanácsadó, PR manager és a népszerű Stíluskommunikáció blog alapítója:
Öröm volt hallani, hogy milyen magas fokú a védelem a gyárban, már ami elsősorban a termékek elkészültét övezi. Például évente 2x vesznek mintát a gyárban használt vízből és a gyár levegőjéből (azért 2x, mert eltérőek az értékek tavasszal-nyáron, és ősszel-télen), s azért használnak uv lámpát, mert az megöli a baktériumokat, míg a gyártás során használt nagy nyomáson a nem szükséges membránok kiesnek, így lesz a végeredmény egy fantasztikusan tiszta krém, lemosó, vagy szérum. Szerencsére itthon is egyre ismertebb és kedveltebb a márka, én eddig bárkivel beszéltem, csak szuperlatívuszokban nyilatkozott róla.
Lángi Dorottya, divat blogger és marketing manager:Nagyon szeretem bennük, hogy minden termékükhöz csak kiváló minőségű, ellenőrzött növényi hatóanyagokat használnak, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy tényleg tökéletes megoldást nyújtsanak az adott problémákra. Dorka itt ír részletesebben a Vagheggiről és gyárlátogatás alatt szerzett tapasztalatairól.