Bogdán-Micheller Katalin, LIGET hotel: 24 éves voltam, amikor megnyitottam a szalonomat Időközben férjemmel
együtt lehetőséget kaptunk. A szarvasi Liget Wellness és Konferencia Hotel**** a wellness részlegének a kialakítására, valamint a kozmetika beindítására. 3-4 márkát is kipróbáltam, mire végül, kb. 7 évvel ezelőtt rátaláltam a Vagheggi termékeire, amelyekben megtaláltam mindent, amit fontosnak tartok. Nagyon fontosnak tartom a folyamatos fejlődést. Úgy gondolom, hogy mindig meg kell újulnunk, hogy időről időre valami újat tudjunk mutatni a vendégeinknek. Ebben mindig is számíthattam a Vagheggi támogatására.
Másrészt nagy segítséget nyújtanak azok az igényes és minőséget sugárzó marketing elemek, display termékek, melyek az első benyomás kialakításában fontos szerepet játszanak.
Bakai Ágnes, Kristóf szalon: Nagy öröm számomra, hogy sikerült megtalálnom azt a kozmetikai termékcsaládot, amelyikkel kreatívan, fantáziadúsan és változatosan tudok professzionális munkát végezni a szalonban. A számtalan KIT rendszer lehetővé teszi a különféle bőrtípusok kezelését. Fontos számomra és egyre jobban a vendégeim számára is fontos, hogy a mai kemikáliákkal teli világban kizárólag természetes alapanyagokkal tudok dolgozni. A termékek folyamatosan megújulnak, ezért vendégeim számára is változatos termék kínálatot tudok ajánlani. Szalonomban speciális testkezeléseket és cellulit kezeléseket is végzek, ezért különösen fontos számomra, hogy ezekre a problémákra is tud hatékony terméket és megoldást nyújtani. A külföldi tanulmányutak és szakmai továbbképzések pedig biztosítják az állandó naprakész felkészültségemet. A Vagheggi cég magyarországi megjelenése óta elégedett és hűséges vásárlója vagyok a termékeknek. Úgy érzem megtaláltam, amire vágytam. Egy teljes körű, tetőtől talpig minden problémára magas színvonalú, hatékony megoldást nyújtó termékcsaládot.
Nem mondhatok mást, mint: I LOVE VAGHEGGI!
Szatmáriné Mater Zsuzsanna, Budai kozmetika: „38 éves vagyok, kozmetikus és szalonvezető. Szerelem szakma lett rögtön a hivatásom, és ez hála Istennek a mai napig igy van. 20 éve, amióta ebben a szakmában dolgozom, folyamatos képzésekkel, újításokkal fejlesztem magam, amit rögtön be is iktatok a mindennapi munkám során, hogy a vendégeim is érezzék, a legjobbat szeretném adni nekik! A szakmai hitvallásom: Minőséget adni, jó áron. A Vagheggi termékekben találtam meg azt, ami harmóniát teremt a vendég és kozmetikus közt, és anyagrendszerben is hozza a felső kategóriát, elérhető áron. Igy, nemcsak a kozmetikában, hanem otthon is tudja folytatni a vendégem az arcápolást. Hiszen, amihez elengedhetetlen, hogy otthon is azzal kezelje magát, amivel elindítottam a szépülés útján. A Vagheggi cég, amire már az elején felfigyeltem, hogy foglalkozik a partnereivel, képzi őket és nemcsak vevőt lát a felhasználókban, hanem szakembereket, akikkel együtt tudnak dolgozni. 100%-ban Vagheggi termékek lettek a kozmetikámban. Nem volt kérdés, hogy aláírjam a partneri szerződést, aminek keretében rengeteg támogatást, segítséget és fejlődési lehetőséget kaptam és kapok. A menedzserképzés is fantasztikusan sokat segített, leginkább abban, hogy hogyan számoljam ki a legjobban a költségeimet, hogyan iktassam be az újdonságokat és hogyan legyen még hatékonyabb a kommunikációm a vendégeimmel. De említhetném még a személyre szabott segítségnyújtást is, amikor megbeszéljük, hogy az adott évben, a vendégeimet és a lehetőségeimet figyelembe véve, mik azok az apró dolgok, amelyekkel még jobban ki tudom hozni a legjobbat, a szalonban és a munkámban egyaránt.”
Tege Mariann, Bűbájos kozmetika: A legfontosabb, hogy a Vagheggi a továbbképzésekkel kiemelt figyelemmel segít nekünk, nemcsak szakmailag, hanem üzletileg is. A Vagheggi cég szakmai szempontok alapján, kiváló kozmetikumaival és munkatársai hozzáállásával, segítőkészségével számomra megteremtette azt a hátteret,amelynek köszönhetően kellő szaktudással és önbizalommal tudom évről-évre elérni az általam kitűzött célokat.
Kovács Marcella, stílustanácsadó, PR manager és a népszerű Stíluskommunikáció blog alapítója:
Öröm volt hallani, hogy milyen magas fokú a védelem a gyárban, már ami elsősorban a termékek elkészültét övezi. Például évente 2x vesznek mintát a gyárban használt vízből és a gyár levegőjéből (azért 2x, mert eltérőek az értékek tavasszal-nyáron, és ősszel-télen), s azért használnak uv lámpát, mert az megöli a baktériumokat, míg a gyártás során használt nagy nyomáson a nem szükséges membránok kiesnek, így lesz a végeredmény egy fantasztikusan tiszta krém, lemosó, vagy szérum. Szerencsére itthon is egyre ismertebb és kedveltebb a márka, én eddig bárkivel beszéltem, csak szuperlatívuszokban nyilatkozott róla.
Lángi Dorottya, divat blogger és marketing manager:Nagyon szeretem bennük, hogy minden termékükhöz csak kiváló minőségű, ellenőrzött növényi hatóanyagokat használnak, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy tényleg tökéletes megoldást nyújtsanak az adott problémákra. Dorka itt ír részletesebben a Vagheggiről és gyárlátogatás alatt szerzett tapasztalatairól.