Az idei évben elkészült a Vagheggi Szépségszalonok applikációja, mely lehetőséget biztosít a vendégek számára, hogy megkeressék a kedvenc, vagy a hozzájuk legközelebb eső szakembert, és az applikáción keresztül időpontot is foglalhassanak.

A cég több partnere is csatlakozott már ehhez a szolgáltatáshoz.

Kopcsák Emese kozmetikus mester, valamint a Vagheggi Hungary nagykövete osztja meg veletek tapasztalatait az applikációval kapcsolatban.

A pandémiás időszak alatt a Vagheggi ismét nem volt tétlen és megszületett egy applikáció, mely vendég és szakember számára is egy új lehetőséget biztosít. Miért csatlakoztál, ehhez a kezdeményezéshez?

E: Egyrészt a szerződött partnereinek biztosítja a cég ezt a szolgáltatást, másrészt úgy gondolom, hogy mindig kell fejlődni, és ez a technológiai újdonságokra is igaz, egyszerűen haladni kell a korral. Bevallom, már néhány éve elkezdtem digitalizálni a kozmetikámat, az időpontokat a telefonom naptárában vezettem, a vendégkartonokat is digitálisan rögzítettem, és a vállalkozásom működésével kapcsolatos különböző adatokat is Excel táblázatban kezeltem. Ami engem leginkább megfogott ebben az applikációban, hogy egy komplett ügyviteli rendszer biztosítja az online időpontfoglaló hátterét, ami megkönnyíti a mindennapos munkámat, egy gombnyomással különböző pénzügyi kimutatásokat, statisztikákat és elemzéseket készíthetek, néhány pillanat alatt láthatom a vendég összes eddig igénybe vett szolgáltatását, az otthon használt termékeket, kezeli a raktárkészletet is. Összességében, lerövidíti azt az időt, amit az adminisztrációra fordítottam eddig.

Te már használod ezt a rendszert. Mi a vendégek véleménye, visszajelzése?

E: Korosztálytól függetlenül nagyon pozitív a visszajelzésük. Természetesen, továbbra is lehetőségük nyílik nálam egyeztetni a következő időpontjukat, amit bármikor tudnak online módosítani, törölni, vagy újat, újabbat foglalni. Egyfajta játékot is adtam a kezükbe, mert sokan döntenek úgy, hogy majd otthon foglalnak időpontot az applikáción keresztül, és garázdálkodnak egy picit a naptáramban. Bárhol, bármikor elérhető függetlenül a nyitva tartásomtól, szabadságomtól, vagy attól, hogy éppen kezelek.

Mi a vendégek tapasztalata a használatot illetően?

E: Az applikáció használata rendkívül egyszerű. A letöltés, regisztráció és a visszaigazolás megerősítése után, csak ki kell választani a kozmetikát, szépségszalon, majd a szakembert.

Megtalálható a kozmetika összes szolgáltatása, árakkal, a kezelés időtartamával. Amennyiben a szolgáltatás kiválasztásra került, automatikusan csak azok a szabad időpontok jelennek meg, ahol van megfelelő idő a kezelés elvégzésére.

Az applikáció emlékeztetőt küld az időpont foglalásról, a törlésről, valamint a szakembert is értesíti és megjeleníti a naptárjában.

Az applikáció segítségével a nap 24 órájában könnyedén kiválasztható a megfelelő időpont, és Google naptárral is összekapcsolható.

A fiatal korosztály eddig is előszeretettel használta az online teret, azonban a pandémia a legtöbb ember életét átformálta. Ma már a vendégek többségének igénye van arra, hogy kényelmesen, a számára megfelelő időben, könnyen tudjon nemcsak élelmiszert rendelni, hanem akár egy szolgáltatásra bejelentkezni.

Neked milyen pozitív változást hozott, hogy online tudnak időpontot foglalni a vendégeid?

E: Korábban sem sokat csörgött a telefonom, mivel többségben visszajáró vendégeim vannak, akikkel 1-2 időpontot előre mindig egyeztettünk a kezelés végén. Azonban, mivel nincs recepciósom, sokszor 2 vendég között, vagy a munkaidő végén tudtam csak visszahívni, ha valaki keresett, mert módosítani szeretett volna, vagy új vendég próbált bejelentkezni. Amióta használom az applikációt, szinte alig csörren meg a telefonom, csak a PUSH üzenetek hangja jelzi, hogy a vendégek „dolgoznak”. Az applikáció lehetővé teszi, hogy a vendégek értékelést, véleményt írjanak a kezelést követően, valamint azt is, hogy PUSH üzenet alapú „hírlevelet” küldhessek számukra, amit szívesebben is olvasnak, hiszen lényegre törő, rövid, tömör információ tartalmaz.

Összességében pozitív tapasztalatom van az időpontfoglalóról, és az ügyviteli rendszerről, hiszen egyszerűbb, gyorsabb, precízebb lett a munkám ezen része.

Arról nem beszélve, hogy a világ ebbe az irányba halad, követnünk kell a trendeket, újításokat, főleg, hogy egy ilyen támogató cég még biztosítja is a számunkra.

Az applikáció mind App Store-ból, mind Google Play áruházból egyaránt letölthető.

Használatát ajánlom a vendégeknek és a szakembereknek egyaránt.